Ασφάλεια ΦΔΧ φορτηγού δημοσιας χρησης online στο asfalyseis. Δείτε και συγκρίνετε τιμές, καλύψεις και ασφάλιστρα στις ασφάλειες φοτηγών δημοσίας αυτοκινήτων. Συνεργάτες στην Αττική Αθήνα, Θεσσαλονίκη., Πάτρα, Χαλκιδική, Τρίπολη, Κόρινθος, Καλαμάτα, Χανιά, Τρίκαλα, Καβάλα, Λάρισα, Ιωάννινα,Πρέβεζα, Άρτα, Ηράκλειο. Επιλέξτε ασφαλιστική και κάντε ασφάλιση τώρα. Επιλέξτε οδική βοήθεια και κερδίστε. Επιλέξτε μέσα από πολλές ασφαλιστικές: Ergo Insurance, Generali, Qatar καταρ, Ευρώπη ασφαλιστική, Dallbogg, City Insurance, Triglav, Ευρωπαική Πίστη, Υδρόγειος Ασφαλιστική, Ατλαντική Ένωση, Δύναμις, GMI, ΕΛΠΑ Ασφάλειες.The best prices in the insurance market. Online comparison anytime,  asfaleia fdx fortigo dimosias dhmosias xrisis. Ασφαλίστε τo ΦΔΧ φορτηγό δημοσιας χρησης όχημά σας με τα χαμηλότερα ασφάλιστρα της αγοράς. Τώρα φθηνή ασφάλεια φορτηγου δημοσίας στο asfalyseis. Για την ασφάλιση του ΦΔΧ σας, εμπιστευτείτε εμάς.

Ασφάλεια Φορτηγού Δημοσίας Χρήσης

ΦΘΗΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΙΜΕΣ

ασφαλεια φορτηγου δημοσιας online

Φθηνή Ασφάλεια ΦΔΧ

ασφαλεια φορτηγου δημοσιας τιμες

Ασφάλεια Φορτηγών Δημοσίας τιμές

ασφαλεια φορτηγου δημοσιας τιμες

ο πακέτο online ασφάλειας φορτηγών δημοσίας χρήσης, καλύπτει φορτηγά δημοσίας χρήσεως εθνικών και διεθνών μεταφορών και περιλαμβάνει τις κάτωθι καλύψεις.

Ειδικά για την κάλυψη της ευθύνης μεταφορέα έναντι του μεταφερόμενου εμπορεύματος, τονίζουμε ότι:

Εθνικές Μεταφορές
Η κάλυψη της ευθύνης μεταφορέα είναι υποχρεωτική για όλα τα φορτηγά δημοσίας χρήσεως εθνικών μεταφορών, βάση του άρθρου του Νόμου Οδικές εμπορευματικές μεταφορές και της από εγκυκλίου της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών με η οποία ορίζει το ελάχιστο υποχρεωτικό όριο ασφάλισης που πρέπει να διαθέτει ο μεταφορέας. Η προτεινόμενη κάλυψη παρέχει στον επαγγελματία την προστασία που ορίζει ο νόμος και είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι η κάλυψη  παρέχεται εντός Ελληνικής Επικράτειας καθώς και στις όμορες χώρες.

Ωστόσο, για λόγους ανταγωνισμού, όσοι πελάτες επιθυμούν να έχουν χαμηλότερη χρέωση για την ασφάλιση της ευθύνης τους, μπορούν να επιλέξουν το πρόγραμμα ασφάλισης δημοσίας σύμφωνα με τους όρους και καλύψεις Διεθνείς Μεταφορές.

Αντίστοιχα για τα φορτηγά δημοσίας χρήσεως Διεθνών Μεταφορών υπάρχει η δυνατότητα ασφάλισης ευθύνης σύμφωνα με την συνθήκη. Η κάλυψη παρέχεται και για μεταφορές εντός Ελληνικής Επικράτειας.

Και στη συγκεκριμένη χρήση για τα ασφάλιστρα φορτηγού δημοσίαςλόγους χαμηλότερης χρέωσης η κάλυψη ευθύνης μπορεί να περιορίζεται στους κινδύνους πρόσκρουσης, σύγκρουσης, ανατροπής και φωτιάς του μεταφορικού μέσου μέσω του πακέτου.

 

Για την φθηνή ασφάλεια φορτηγού δημοσίας (ΦΔΧ) και για τον Έλληνα αυτοκινητιστή συνιστά το πολυνομοσχέδιο που πέρασε από τη Βουλή, καθώς απελευθερώνει πλήρως το συγκεκριμένο επάγγελμα και παραδίδει την εσωτερική αγορά στις μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου, τη στιγμή μάλιστα που ήδη βουλγαρικά, σκοπιανά, τουρκικά, αλβανικά και σερβικά φορτηγά κάνουν ανεξέλεγκτα εσωτερικές μεταφορές.

Όπως επισημαίνει η χαμηλή τιμή στην ασφάλεια φορτηγών δημοσίας... συμπεριλαμβάνονται ρυθμίσεις, οι οποίες ολοκληρώνουν τη μνημονιακή επέλαση στον χώρο των αυτοκινητιστών, διαμορφώνουν συνθήκες άλωσης της μεταφορικής αγοράς από μεγάλα τραστ διαμεταφορικών, εμπορικών και άλλων επιχειρήσεων και καταργούν τις τελευταίες δικλίδες κατοχύρωσης της επαγγελματικής και οικονομικής αυτοτέλειας του Έλληνα αυτοκινητιστή, ρίχνοντάς τον βορά στον αθέμιτο ανταγωνισμό και στα μεγάλα συμφέροντα.

Ποιο είναι όμως σήμερα το τοπίο στην αγορά των ΦΔΧ στην Ελλάδα. Αρχικά, όπως υπογραμμίζουν οι φορείς του κλάδου, αρκεί να κυκλοφορήσει η ασφάλεια φορτηγού δημοσίας στις τιμές... κανείς στις ελληνικές εθνικές οδούς για να διαπιστώσει ότι κινούνται κυρίως φορτηγά.

Έχει πολλάκις καταγγείλει ότι η ανεξέλεγκτη δραστηριοποίηση αλλοδαπών φορτηγώνεγκυμονεί διάφορους κινδύνους, δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου και ανέλεγκτου ανταγωνισμού, σε συνδυασμό βέβαια με το γεγονός ότι η αγορά των οδικών εμπορευματικών μεταφορών ασφάλιστρα αντιμετωπίζει μεγάλη υποχώρηση τα τελευταία χρόνια.

Εντός της εβδομάδας αναμένεται η έκδοση της κοινής υπουργικής απόφασης η οποία θα καθορίσει το ύψος του διοικητικού τέλους που θα πρέπει να καταβάλουν στην τιμή για ασφάλιση στα δημοσίας οι ενδιαφερόμενοι προκειμένου να λάβουν ασφάλεια φορτηγού Δημόσιας Χρήσης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το παράβολο θα είναι ακόμη χαμηλότερο από ό,τι αναμενόταν και δεν θα ξεπερνά τα  για το πρώτο όχημα και για κάθε επόμενο όχημα.

Στο μεταξύ ακόμη μία εκκρεμότητα μένει, προκειμένου να αποτελέσει πραγματικότητα η απελευθέρωση του κλάδου, μετά και την ψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου για την ασφάλεια των φορτηγών δημοσίας χρήσης. Πρόκειται για την έκδοση υπουργικής απόφασης η οποία θα προσδιορίζει τις προϋποθέσεις που θα πρέπει να πληροί κανείς προκειμένου να ασκήσει το επάγγελμα ασφάλισης φορτηγού δημοσίας του μεταφορέα.

Στη συγκεκριμένη θα περιγράφεται και ο τρόπος που θα αποδεικνύει ο υποψήφιος μεταφορέας την οικονομική βιωσιμότητα της δραστηριότητάς του... Τα σφάλιστρα των φορτηγών δημοσίας...  Δεν αποκλείεται να αποτελείται από χρηματική εγγύηση, το ύψος της οποίας αναμένεται να είναι υψηλότερο από αυτό που προβλέπει για κάθε επόμενο όχημα). Ωστόσο, πληροφορίες αναφέρουν ότι το τεχνικό κλιμάκιο της τρόικας, κατά την πρόσφατη συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών, εξέφρασε αντιδράσεις στην πρόβλεψη αυτή, με αποτέλεσμα η ηγεσία του να επεξεργάζεται και άλλους τρόπους απόδειξης οικονομικής βιωσιμότητας για την ασφάλεια φοετηγών δημοσίας χρήσης της δραστηριότητας του νέου μεταφορέα που δεν θα προσκρούουν στις επιταγές της τρόικας.

Υπενθυμίζεται ότι στην τροποποιημένη τροπολογία για την απελευθέρωση του κλάδου φορτηγού δημοσίας περιλαμβάνεται η κατάργηση της διάταξης που προέβλεπε ότι για την άσκηση του επαγγέλματος του οδικού μεταφορέα.